IRR ve NPV Sonuçları ve Takeaways
Sonuç olarak, geleneksel hayat sigortası illüstrasyonu tipik
olarak 100 yaşına kadar ödenen istikrarlı primleri gösterirken, yalnızca esnek
bir prim evrensel yaşam politikası ile bunu yapmak için gerekli değildir ,
bunun için genellikle yararlı değildir. Her ikisi de, ölüm ödeneğinin
IRR'sinin, başlangıçtan itibaren minimum bir fonlama stratejisi ile daha iyi en
üst düzeye çıkarılabileceğinden ve “azami fonlama” stratejisi ile nakit değerin
IRR'sinin bile, bir asgari fonlama çözümüyle başlayarak , genellikle CVAT tarzı
politikası ve ardından katkılarını en üst düzeye sonra .
Ve maalesef, bu tür stratejileri göstermek için genellikle
hayat sigortası aracıları teşvik edilmemektedir, zira ajanslar genellikle
poliçeye ödenen birinci yıl “hedef” priminin% 100'ünü ödemişlerdir. Bu nedenle,
temsilci birinci yılda 58.000 dolar ödediği bir seviye primi gösterme
seçeneğine sahipse, sgk hizmet dökümü ilk yıl içinde sadece 550 dolar ödeyen minimum bir prim
stratejisine ve daha sonra büyük miktarlarda düşerse, o zaman temsilci
potansiyeli göstermektedir müşteri ve onu satma?
Uygun hayat sigortası uzmanlığı, hem - bu objektif mali
danışman olması neden önemli olduğunu Sonuçta, bu ve müşteriye bir mutemet
sorumluluk - yapısını müşterinin hedefleri karşılayacak şekilde kalıcı hayat
sigortası gibi büyük bir mali yatırım yardımcı olmak için ve risk profili (ve
poliçe, gelecekte nakit paranın veya ölüm ödeneğinin gelecekteki değerini en
üst düzeye çıkarmak için en uygun prim fonlama stratejisini daha fazla
değiştirebildikten sonra, sigortalıların sağlığında bir değişiklik olarak zaman
içindeki izlemede yardımcı olur).
En azından, herhangi bir danışmanın bir hayat sigortası
politikasını en iyi şekilde nasıl en iyi şekilde kullanabileceğinin
mekanizmasını anlaması önemlidir ve nakit değeri birikimini en üst düzeye
çıkarmak için fonlama stratejilerinin, ölüm yardımının kendisinin içsel getiri
oranını maksimize etmesinden temel olarak neden farklıdır? . Bu, doğru fonlama
stratejisini ve politika yapısını müşterinin gerçek uzun vadeli hedefleriyle
doğru bir şekilde eşleştirmek için özellikle önemlidir!
Yorumlar
Yorum Gönder