BIR KREDI İLE HAYAT SIGORTASI POLITIKASININ YENIDEN YAPILANDIRILMASI
Bir hayat sigortası poliçesi kurtarma için ilk yaklaşım,
politikanın ve anahtar bileşenlerinin yeniden yapılandırılması, politikanın
daha uzun süre hayatta kalmasına yardımcı olmak için (yani sigortalılar ve
poliçe kredisi, ölüm ödeneğinden vergiden muaf olunana kadar) yeniden
yapılandırmaktır. ).
Katılımcı Bir Hayat Sigortası Poliçesinde Temettü
Seçeneğinin Değiştirilmesi
İlk yapılandırma seçeneği, temettü opsiyonunu değiştirmektir
. “Katılıyor” politikaları olan kalıcı bir politika için (yani, temettü
ödemesi), sgk hizmet dökümü temettülerin nasıl kullanılacağı konusunda birçok seçenek
bulunmaktadır. En yaygın (ve genellikle varsayılan) seçenek, “Paid-Up
Additions” (PUA) satın almaktır. Bu, adından da anlaşılacağı gibi, satın
alındığında tamamen ödenen küçük miktarlarda ek teminat anlamına gelir. PUA'lar
hakkında iyi haberler, genellikle ek sigorta için oldukça uygun fiyatlı
olmalarıdır (fiyatlandırmada hiçbir edinim maliyeti içermedikleri için kısmen);
Kötü haber şu ki, eğer temel politika dalgalanmaları iyi bir strateji olmasa
bile , daha fazla sigorta almak, birleşik bir kredi varsa !
Neyse ki, temettü seçeneği isteğe bağlı olarak
değiştirilebilir. Değişiklik yapmak için sigorta şirketine bir talepte
bulunulmasını gerektirir. Sorunlu bir krediye sahip bir politika için, en iyi
seçenek tipik olarak temettüyü kredi faizini ödemek üzere yeniden yönlendirmek
olacaktır ve temettü gerekli kredi faizinden daha büyükse, geri kalanı da kredi
anaparasını ödemek için kullanılabilir. Temettüler yeterince büyükse, nihayet
kredinin sürmesini sağlayarak krediyi tamamen ortadan kaldırabilirler! (Ve bu
noktadan sonra, temettüler yine PUA'ları satın almaya yönlendirilebilir, ya da
eğer varsa, sadece poliçe üzerindeki primi ödemek için kullanılabilir.)
Ölüm Yararının Azaltılması Veya Kısmi Teslim
Bir hayat sigortası poliçesinin sürdürülebilirliğini
artıracak bir sonraki seçenek, politikanın sürdürülmesi için devam etmekte olan
maliyeti azaltmak amacıyla nakit değerini veya ölüm ödeneğini yeniden
yapılandırmaktır.
Eğer evrensel bir yaşam politikasıysa, en basit yol ölüm
faydasını azaltmaktır. Temettü opsiyonunun değiştirilmesinden farklı olarak,
bu, talebi doğrulamak için evrak işlerini tamamlamayı gerektirecektir - çünkü
bir ölüm yardımının azaltılması küçük bir değişiklik değildir, çünkü bir kez
yapıldığı gibi, genellikle kalıcıdır (ya da en azından, teminatın tekrar
artırılması muhtemelen ek yüklenmeyi gerektirecektir). Ölüm yardımının
azaltılmasındaki bariz olumsuzluk, ölümün faydasını tam anlamıyla azaltmasıdır
- yani amaç, uzun vadede ölüm faydasını azami seviyeye çıkarmaksa, bu çekici
değildir. Bununla birlikte, politikanın sürmesini beklemeden ve vergi
faturasına neden olmaksızın politikanın yürürlükte kalmasını sağlamaya
çalışanlar için, politikada süregelen Sigorta Fonu (COI) masraflarını
azalttığından, ölüm ödeneğinin azaltılması cazip bir seçenektir.
Bir evrensel yaşam politikası için bir başka seçenek de
nakit değerinden para çekmek ve kredi bakiyesini azaltmak için fonları
kullanmaktır. Politika, bir Değişiklik Yapılmış Taahhüt Sözleşmesi (MEC)
olmadığı sürece veya IRC Bölüm 7702B uyarınca aşırı finanse etmek için bir
“zorlama” konusu olduğu sürece - Sigorta
şirketi ile teyit edilebilir - evrensel bir yaşam politikasından çekilme esas
olarak bir anapara iadesi olarak kabul edilir ve vergiye tabi değildir (tüm
esaslar geri alınana kadar). Bu, politikadan (temelden) vergiden muaf olmak
için bir araç sağlar ve kredinin bir kısmını derhal geri ödemek için kullanır.
Özellikle, paranın bir geri çekilme ile tükenmesi, politikanın nihayetinde uzun
vadede sürdürülmesi için başka bir katkıya (yani, daha fazla prime) ihtiyaç
duyacağı anlamına gelebilir; bununla birlikte, eğer nakit değeri yine de düşme
yönünde aşağıya doğru bir sarmalda ise, kredinin geri ödenmesi, nakit değerinin
kredilendirme oranının her zaman kredi bileşiminin faiz oranından daha düşük
olduğu göz önüne alındığında, politikanın ömrünü uzatacaktır. Buna karşı (yeni
politikalar için% 0,5 ila% 1 arasında bir oran olabilir,
Ölüm yardımı ve nakit değeri yapısının daha az esnek olduğu
tüm yaşam politikaları söz konusu olduğunda, politikadan vergilendirilemez bir
geri çekilmenin veya ölüm ödeneğinin azaltılmasının hiçbir yolu yoktur; Bununla
birlikte, ise , politika bir kısmını tasfiye para değerinin bir kısmını geri
döndürür, ve buna bağlı olarak ölüm yararı azaltır politikası, bir “kısmi
teslim” meşgul mümkündür. Kısmi bir teslim, vergilendirilebilir bir olaydır,
ancak bir hayat sigortası kredisini geri ödemek için nakdi serbest bırakan
kısmi olarak vergilendirilebilir bir olay, kredinin nakit değerini aşmasına
izin vermekten daha iyi olabilir, bu da toplam teslimiyete ve tümüyle tamamen
vergilendirilebilir bir olaya yol açar. politika!
Kısmi bir teslim olma potansiyeline ek olarak, daha önce PUA
satın alan bir katılımlı hayat sigortası poliçesinin, krediyi geri ödemek için
nakdi serbest bırakmak için sadece PUA'ların kısmi teslimiyetini
sağlayabileceği dikkate alınmalıdır. PUA'ları teslim etmenin “iyi” haberi,
teminatın bu kısmının zaten ödenmiş olması, nakit değerinin ölüm ödeneğine
oranla yüksek olma eğiliminde olmasıdır, bu da poliçe sahibinin çok daha fazla
nakit değeri elde etmek için daha az ölüm ödeneği verebileceği anlamına gelir.
(en azından altta yatan politikanın bir kısmi teslimiyle karşılaştırılmıştır).
Yine de, “kötü” haberler, PUA'ların kısmi teslimiyetinin vergiye tabi bir olay
olduğu yönündedir; Bununla birlikte, PUA'ların tasfiye edilebilir olması
durumunda, vergi açısından daha verimli ve nakit değeri yüksek verimli bir
yoldur. Muhtemelen “ödemesi gereken” krediyi geri ödemek için temettü kullanan
bir politika sahibi için
Yorumlar
Yorum Gönder